21 Nisan 2013 Pazar

Goomass Eğitim Kiti İle Yazı Yazarak Para Kazan!


Goomass eğitim kiti'nin evden para kazanma yolları konusunda bir çığır açtığını söyleyebilirim.Goomass eğitim kiti'ne yeni arayüzüne dahil edilen yazı yazarak para kazanma kiti evden kazanç sağlamak adına alternatif
yollardan birtanesi. 

Yazı Yazarak Nasıl Para Kazanabilirim?

Satış ortaklığı'nda olduğu gibi herhangi bir sermaye gerekmeksizin sadece özgün makaleler yazarak web sitesi sahiplerine makalelerinizi pazarlayabileceğiniz bir kazanç şeklidir.Özellikle site sahipleri kendi sitelerinin arama motorlarında üst sıralara çıkarabilmeleri için editör ve yazar alımları yapmaktadırlar.Lakin bu durum onlar için büyük maliyet oluşturduğundan web sitesi sahipleri ev ortamında çalışmak isteyen siz makale yazarlarıyla çalışmayı tercih etmektedirler.Bildiğimiz gibi internet platformu oldukça büyük bir platform ve bu platformda binlerce web sitesi bulunmakta.Satış ortaklığında da bahsettiğimiz gibi internet kullanıcıları herhangi bir ürünü almak isterken veya herhangi bir konuda bilgi sahibi olmak isterken google gibi geniş çaplı arama motorlarından arama yapmaktadırlar.Gerek ürün alımında gerekse bilgi edinme konusunda aradığı cevaba en makul makaleyi bulmak istemektedirler.Web site sahiplerinin bu ihtiyaca karşılık verebilmeleri için yine makale yazarlarına ihtiyaç duymaktadırlar.Bu durum  yazı yazarak para kazanmak isteyenler adına büyük bir kazanç fırsatı sağlamaktadır.Boş vakitlerinizi değerlendirmenizde en makul kazanç sistemidir.İhtiyaç duyacağınız şey aynı satış ortaklığının çiftçi stratejisi'nde olduğu gibi emek ve bilgidir.Prensip olarak yazı yazarak para kazanmanın 2 temel yöntemi bulunmaktadır:
1-) Sat Kazan Yöntemi:Herhangi bir web sitesine yazacağınız makaleler veya editörlük hizmetleriyle evden para kazanma yolunda hızlı ve pratik kazanç sağlama yöntemidir.
2-) Yayınla Kazan Yöntemi:Reklam ve satış gelirleriyle kısa vadeli pasif gelir sağlamak adına makalelerinizi yayınlayarak elde edebileceğiniz bir kazanç yöntemidir.  İster Goomass eğitim kiti'ne tamamı ile sahip olarak evden para kazanma yollarına başlangıç yapabilir isterseniz sadece Goomass eğitim kiti yazarları tarafından kaleme alınan yazı yazarak para kazanma kitine sahip olabilirsiniz.Ve şunu da belirmek isterim ki goomass eğitimine getirilen bu yeniliğe ben ücretsiz sahip oldum.(Önceden bu kiti aldığım için) Goomass eğitim kiti e-kitap (pdf) formatında olmadığından devamlı olarak yenilenmektedir.Dolayısıyla da tek başına aldığınızda 39 tl gibi bir miktar ödeyerek goomass eğitim kitinde olduğu gibi internet etkileşimli bir masaüstü yazılımı olarak bilgisayarınıza inmektedir.Sonuç olarak goomass eğitim kitini tamamı ile satın alırsanız, bu zamana kadar yazdığım tüm bilgilere ki fazlasıyla (yazı yazarak para kazanma kiti de dahil) sahip olacaksınız.Boşa geçen zamanınız varsa onu değerlendirebilecek alanlarınız mutlaka vardır;)
Saygılar..
-->

0 yorum to “ Goomass Eğitim Kiti İle Yazı Yazarak Para Kazan! ”

Yorum Gönder